Skip to main content
Snel leverbaar
Grootste assortiment van de Benelux
Per pin of contant betalen bij aflevering mogelijk

Bestelling aanpassen

Uw bestelling aanpassen nadat u een automatische bevestiging van uw bestelling heeft ontvangen

Het is natuurlijk vervelend, als u bij controle van de pro forma factuur (die u direct na het afronden van uw bestelling ontvangt) een foutje ontdekt. Uiteraard kan dat gecorrigeerd worden, maar dat vereist helaas de nodige handelingen, mede omdat uw order in de webshop boekhoudkundig meestal afgesloten is.

Er wordt onderscheid gemaakt tussen bestellingen waarbij u gekozen heeft om per iDEAL te betalen of waar u gekozen heeft om “Pin of Contant bij aflevering” te betalen.

Materialen bijbestellen

1. U heeft uw bestelling per iDEAL betaald en wilt nog wat bijbestellen

Als u extra materialen nodig heeft, kunt u gewoon een extra bestelling in de webshop plaatsen. Betaal deze ook per iDEAL. Kies in dit geval bij het afhandelen van de nieuwe bestelling op het tabblad “Bezorgkosten” voor “Afhalen in Heerhugowaard • gratis”; noem daarnaast in het vak “Bestelnotities” dat uw nieuwe bestelling samen met uw eerdere bestelling geleverd moet worden. Noem hier ook het bestelnummer van uw eerste bestelling. Wij zullen er dan voor zorgdragen dat de twee bestellingen samen geleverd worden.

2. U heeft uw bestelling nog niet betaald en wilt nog wat bijbestellen

Als u extra materialen nodig heeft, kunt u ons dat per e-mail laten weten. Afhankelijk van de tijd tussen de oude en uw nieuwe bestelling, kunnen wij:
• uw originele bestelling relatief simpel aanpassen;
• u vragen om een nieuwe (extra) bestelling te plaatsen in de webshop. Kies in dit geval bij het afhandelen van de nieuwe bestelling op het tabblad “Bezorgkosten” voor “Afhalen in Heerhugowaard • gratis”; noem daarnaast in het vak “Bestelnotities” dat uw nieuwe bestelling samen met uw eerdere bestelling geleverd moet worden. Noem hier ook het bestelnummer van uw eerste bestelling.

In beide gevallen kàn het zo zijn (gebeurt niet zo vaak, maar toch …) dat u al een bericht van het transportbedrijf ontvangen heeft (ook dit is weer afhankelijk van de tijd tussen uw bestelling en uw mail betreffende eventuele bijbestelling). Daarom is het belangrijk dat, als er iets aangepast moet worden in uw bestelling, u zo snel mogelijk reageert op mailwisselingen. Als uw bestelling reeds op de vrachtwagen geladen is, kan uw bestelling niet meer aangepast worden. Uw bestelling wordt meestal 1 werkdag vóór levering in de vrachtwagen geladen.

U heeft te veel materialen besteld

Laat het ons zo snel mogelijk weten wanneer u – na controle van de proforma factuur – enkele materialen toch niet wenst te ontvangen.
Ook hier maken we onderscheid tussen bestellingen die per iDEAL betaald zijn of waar u gekozen heeft voor “Pin of Contant bij aflevering”.

1. U heeft uw bestelling per iDEAL betaald en wilt toch wat minder materialen ontvangen

Als u te veel materialen besteld heeft, kunt u het beste zo snel mogelijk een e-mail sturen, waarin u uw bestelnummer en de aan te passen producten noemt. Wij zullen dan een creditnota maken, die per iDEAL teruggestort gaat worden. Dat kan een of twee dagen duren.

2. U heeft uw bestelling nog niet betaald en wilt toch wat minder materialen ontvangen

Als u te veel materialen besteld heeft, kunt u het beste zo snel mogelijk een e-mail sturen, waarin u uw bestelnummer en de aan te passen producten noemt. Wij zullen dan bekijken of we uw bestelling nog kunnen aanpassen, of dat we een creditnota maken. Een creditnota kan altijd verrekend worden met de nog te betalen factuur voor de originele bestelling.

Wat te doen als u de materialen al geleverd heeft gekregen?

Als u na de montage onverhoopt toch materialen overhoudt, kunt u deze binnen 14 dagen retourneren. WoodComposiet heeft geen standaard retourservice. Als u de materialen via pakketpost of anderszins retourneert, zullen wij bij binnenkomst de materialen controleren op schades en reinheid; bij akkoord gaan we een creditfactuur maken. Hou er rekening mee dat er 15% administratiekosten in rekening gebracht worden. Noem bij retournering altijd uw factuur- en bestelnummer; als u niet per iDEAL heeft betaald, verzoeken wij u om ook bankrekeninggegevens mee te sturen.

U kunt contact met ons opnemen als u langere vlonderplanken of schuttingen wenst te retourneren en het transport door ons wil laten verzorgen. De kosten voor retourtransport zijn gelijk aan de transportkosten van uw eerste bestelling.