Skip to main content
Snel leverbaar
Grootste assortiment van de Benelux
Per pin of contant betalen bij aflevering mogelijk

Geen geprinte facturen meer

7 april 2022

WoodComposiet heeft besloten om vanaf half april geen geprinte papieren facturen of andere documenten te overhandigen bij levering van uw bestelling. Hiermee doen we een klein extra stapje in de strijd om het milieu te sparen: op jaarbasis werden veel kleurenprints gemaakt, waarvan wij vermoeden dat die vrij snel in de prullenbak gegooid werden, omdat al onze klanten alle facturen ook digitaal als PDF-document toegestuurd krijgen.

Vandaar het besluit om geen prints meer te maken van de factuur. Het kan dus verstandig zijn om uw smartphone of tablet mee te nemen met daarop uw bestelling (in de e-mail of als PDF-factuur) als u een bestelling komt afhalen, hoewel er nog wel een papieren Afleverbon aanwezig is; bij afhalen wordt altijd door een medewerker gecontroleerd of de afgesproken aantallen inderdaad geleverd gaan worden. Deze Afleverbon is helaas nog op papier nodig, vanwege het feit dat de magazijncollega’s nog geen mogelijkheden hebben om digitaal te werken. Daar gaan we binnenkort mee aan de slag. Tekenen voor ontvangst hoeft tegenwoordig ook niet meer, u kunt uw materialen zo meenemen.

Als u gepind heeft, komt er nog steeds automatisch een geprint bonnetje uit het apparaat, waarmee de betaling bevestigd wordt. U krijgt in dat geval wel een pinbonnetje. En in het uitzonderlijke geval dat u contant wenst te betalen èn u wenst daarvan een betaalbewijs te ontvangen, dan verzoeken wij u dat aan de chauffeur te melden. Vaak zal hij u dan de interne papieren factuur overhandigen, waarop hij vermeld heeft dat er contant betaald is. Wij kunnen echter melden dat klanten bij ons nog nóóit een betaalbewijs hebben moeten tonen …